Monday 14 March 2011

suruh makan dia makan,suruh mengaji dia tak mahu...

kenduri punya pasal aku sanggup berjalan jauh dari seremban ke setiawangsa...
jauh dia Allah saja la yang tahu...penat???macam nak mati aku dibuatnya...
perjalanan bermula dari seremban pukul 9 pagi ditemani oleh Mohd Azwan...
tujuan???
Kenduri Kawin abang robot yang aku sendiri pon tak kenal..
matlamat???
nak jumpe kawan yang lama tak jumpa...
khabarnya memang ramai yang datang dan aku memang teruja sangat nak pergi....
aku hairan kenapa ramai sangat umat hari ni...ktm penuh macam tin sardin RM0.90..

kl sentral..
tolak tepi semua tu...yang penting aku sampai ke tempat yang dituju...
manusia yang datang tak payah cakap la..kalau isi masjid negara penuh kot...sangat ramai...
aku malas nak cerita panjang...imagine sendiri la dari gambar ea....
sampai kat setia wangsa...tareq jemput..


lepas ni gambar mase kat dewan setiawangsa...
aku penah samapi tempat tu dulu...tapi boleh tak ingat pulak...
dari kiri:
aku tak kenal,helmi,azwan,aku...
azwan bergaya dengan camera noi...
hahahaha...


dari seremban ke setiawangsa..dia teman aku...
tapi dia lg teruk..dari kuantan ke seremban,seremban ke setiawangsa..
direct terus ke pahang..


ada lagi gambar yang aku tak masukkan...esok la kot...
tapi terkilan ade beberapa orang tak dapat datang dan kami menunggu mereka...
1. Mohd Anis Arshad (hantar abang ke mesir katanya)
2. Mohd Faiz Azmir (takut nak datang sebab masa tu befday dia..takut orang bahan)
3. Wan Panjang ( dan2 tu gak sedara dia kawin)
4. Ayie (takde alasan..paling aku menyirap)
5. Muadz Muftafha ( faiz tak pegi,dia pon tak pegi)

0 comments:

Post a Comment