Wednesday 2 March 2011

pesan ben pada aku....

setelah lame aku tggu....
baru hari ni aku dapat berbual dgn ben...
hmmmm...fikrah tahap syurge beb...
mne nak cri sahabat mcm 2...dah laen sgt ben skrg..
ni wat perkongsian bersame...
kite wat sesuatu 2 biarlah istiqamah...
biarpun sedikit..Allah tetap nampak..
selalu wat baik n slalu pk wat jahat 2 mmg xberguna...
jgn pernah putus mintak kat Allah..kerana Allah suke hambanya yang meminta...
solat jgn tinggal...skali kita tinggal,kita akn lupe waktu lain...
urus mase dgn betul...
taat kat umi abah...
walaupon keputusan mereka memang tak seiring ngan yg kita nak...sabar...
pilihan mereka terbaik...
ngat...
wat amal byk2...
sbb kite xtau bile kite nak MATI...


aku rindu giler nak jumpe die...
lame gak aku pujuk mntak die bg nasihat kat aku...
hasilnya...yang kat atas 2 la...
syukur sungguh dihati ini...
dikurnia teman sejati...
menunjuk jalan dekatinya...
tika diri dalam kebuntuan...
betapa ku menghargai...
kejujuran yang ko beri..
mengajar ku mengrnal erti...
makna hidup yang hakikat...
tiada yang menjadi impian...
selain rahmat kasihmu tuhan...
yang terbias pada ketulusan...
sekeping hati...
seorang insan...
bernama TEMAN...

0 comments:

Post a Comment