Tuesday 1 March 2011

nak pergi atau x???

huhuhuhu.....
lepas lepak dengan muaz smalam aku rasa penat sangat...
aku pendekkan tidur aku untuk ke 2320 tepat jam 8(padahal memang dah lewat pon)
kene plak pagi 2 hujan sepoi2 bahase...
memang padu giler...
yang aku xble blah,klas trus x brenti smpai kul 12.15pm(sebab bla nak abes klaz bru smua sebok poyo nak tye lec)
ptut petang ni ade lagi satu perjuangan kat 4230...
aku myerah kalah la...
katil dah kate mari...
moral: kalau dah tau esok klaz pack,ckupkan tido...bykn rehat....
xpela...bukan selalu lepak ngan member...
emmmm.....
ade orang mcm marah je ngan aku...
aku rase la,ntah2 prasaan aku je...ntahla,stakat ni die top la dlm stock aku ramai2(eleh poyo)..
biar je la...byk g yang elok. AKU MENCARI PENGGANTI WANITA SEBAIK IZZATI AZZAHARAH...

0 comments:

Post a Comment