Tuesday 1 March 2011

kurniaan Tuhan...

setelah ape yang aku ada dalam hidup ini...
hasil usaha insan ini...
banyak mendidik aku sampai aku jd macam ni...
memperkenalkan kepada anda Datin Sharifah Mazni Syed Mokhtar...
saya saaaayaaaang ummi....
hargai ibu anda...
aku berkata begini kerana aku telah merasa bagaimana hidup dalam kepincangan apabila derhaka dgn mak...
bukan aku nak memburukkan diri aku..
tp nak ajak smua sama2 berfikir...
ye,memang kadang2 kita anggap mereka kolot,pmikiran x up2 date...
bg aku kuasa Allah itu mengatasi segalanya...
redha Allah terletak pada insan ini...
kini setiap pilihan aku..insan dalam gmbar ini menjadi rujukan aku...
memang terbaik..resepi kejayaan ada pada ibu anda..
pergilah cari...aku berani kerat jari klu xjumpa...
sanyangi ibu anda..
renung2kan dan slamat beramal...

0 comments:

Post a Comment